01. How do I become a part of the Fashion Fast Forward community?
Bagaimana saya boleh menjadi sebahagian masyarakat Fashion Fast Forward?
02. How do I become a Fashion Fast Forward Basic member?
Bagaimana saya boleh menjadi ahli Fashion Fast Forward Sah?
03. How do I become a Fashion Fast Forward VIP member?
Bagaimana saya boleh menjadi ahli VIP Fashion Fast Forward?
04. What are my privileges as a Fashion Fast Forward member?
Apakah keistimewaan saya sebagai ahli Fashion Fast Forward?
05. How can I enable my point redemption?
Bagaimanakah saya boleh menebus mata ganjaran saya?
06. What can I use my points for?
Apakah yang boleh saya lakukan dengan mata ganjaran yang terkumpul?
07. How can I redeem my points for the eVoucher? And how can I utilize my redeemed eVoucher?
Bagaimana saya boleh menebus mata ganjaran saya untuk eBaucar? Dan bagaimanakah saya boleh menggunakan eBaucar yang telah ditebus?
08. How do I get my 20% discount birthday treat on my birthday month?
Bagaimanakah saya boleh mendapatkan 20% diskaun pada bulan lahir saya?
09. Can I enjoy the membership 10% discount and collect points without a physical F3 Card?
Bolehkah saya menikmati 10% diskaun dan mengutip mata ganjaran tanpa kad F3?
10. Will my points expire?
Adakah mata ganjaran saya akan luput?
11. Will my membership expire?
Adakah keahlian saya akan luput?
12. How do I report a lost card?
Bagaimanakah saya boleh melaporkan kehilangan kad?
13. How do I report a damaged card?
Bagaimanakah saya boleh melaporkan kerosakan kad?
14. How do I update my personal information?
Bagaimanakah saya boleh mengemas kini profil peribadi saya?
15. How can I check my points balance OR eVouchers that I have?
Bagaimana saya boleh menyemak baki mata ganjaran saya ATAU eBaucar yang saya ada?
16. How do I know if I am a F3 or F3 VIP?
Bagaimana saya boleh tahu saya adalah ahli F3 atau F3 VIP?
17. I do not know my log-in password, or I have forgotten my password. What do I do?
Saya tidak tahu kata laluan atau terlupa kata laluan ke akaun saya. Apa yang sepatut saya buat?
18. What should I do if my password is denied?
Apa yang patut saya buat jika kata laluan saya ditolakkan?
19. I am a new member and I can't activate my membership on the site. What should I do?
Saya ahli Fashion Fast Forward yang baru dan tidak boleh mengaktifkan keahlian saya di laman web F3. Apakah yang perlu saya buat?
20. eVoucher FAQ
eBaucar FAQ
   
01.  How do I become a part of the Fashion Fast Forward community?
Bagaimana saya boleh menjadi sebahagian masyarakat Fashion Fast Forward?
  Register online via www.f3.com.my OR through our friendly cashiers when you make any purchase amount. You will be a Temp until you fulfill a Basic or VIP member's qualification. You will be able to receive special communications from the Fashion Fast Forward community. As a Temp, you can accumulate your spending and points only.
Daftar online melalui www.f3.com.my ATAU melalui juruwang mesra kami semasa membuat sebarang pembelian. Anda akan menjadi ahli sementara sehigga anda memenuhi kelayakan keahlian Sah atau VIP. Anda akan menerima komunikasi daripada masyarakat Fashion Fast Forward. Sebagai ahli sementara, anda boleh mengumpul pembelian dan mata ganjaran anda sahaja.
   
02.  How do I become a Fashion Fast Forward Basic member?
Bagaimana saya boleh menjadi ahli Fashion Fast Forward Sah?
 
- Spend a minimum of RM500nett in a single receipt; OR
Pembelian sekurang-kurangnya RM500nett dalam satu resit; ATAU
- Accumulate RM500nett within 6 months
Pengumpulan RM500nett dalam tempoh 6 bulan
Across any Fashion Fast Forward stores (except JPO and Mitsui KLIA) in Malaysia.
Di mana-mana butik Fashion Fast Forward (kecuali JPO dan Mitsui KLIA) di Malaysia.
A fee of RM30 is applicable for purchase of the membership card.
Yuran sebanyak RM30 akan dicaj untuk pembelian kad ahli.
* Refer to T&C page on accumulation format
* Rujuk kepada halaman T&C untuk carta pengumpulan
   
03.  How do I become a Fashion Fast Forward VIP member?
Bagaimana saya boleh menjadi ahli VIP Fashion Fast Forward?
 
- Spend a minimum of RM2500nett in a single receipt; OR
Pembelian sekurang-kurangnya RM2500nett dalam satu resit; ATAU
- Accumulate RM2500nett within 6 months
Pengumpulan RM2500nett dalam tempoh 6 bulan
Across any Fashion Fast Forward stores (except JPO and Mitsui KLIA) in Malaysia.
Di mana-mana butik Fashion Fast Forward (kecuali JPO dan Mitsui KLIA) di Malaysia.
A fee of RM30 is applicable for purchase of the membership card (if member has yet to purchase a card).
Yuran sebanyak RM30 akan dicaj untuk pembelian kad ahli (jikalau ahli tidak pernah membeli kad ahli sebelumnya)
* Refer to T&C page on accumulation format
* Rujuk kepada halaman T&C untuk carta pengumpulan
   
04.  What are my privileges as a Fashion Fast Forward member?
Apakah keistimewaan saya sebagai ahli Fashion Fast Forward?
 
- 10% discount on regular priced items across 11 brands (except JPO and Mitsui KLIA)
10% diskaun di atas barangan berharga tetap di semua 11 jenama (kecuali JPO dan Mitsui KLIA)
F3 2014 Brands
- 20% Birthday eVoucher on your birthday month
20% Harijadi eBaucar pada bulan lahir anda
- RM1 spent = 1 point
RM1 pembelian = 1 mata ganjaran
Accumulate 800 points to redeem a 15% eVoucher; OR
Kumpul 800 mata ganjaran untuk menebus eBaucar 15%; ATAU
Accumulate 1200 points to redeem a 20% eVoucher (F3 VIP only)
Kumpul 1200 mata ganjaran untuk menebus eBaucar 20% (F3 VIP sahaja)
* Save RM400 spending to redeem a 20% eVoucher
* Penjimatan pembelian RM400 untuk penebusan 20% eBaucar
- Special Welcome eVouchers, automatically issued upon successful registration as a F3 / F3 VIP member (vouchers are valid for 1-month only). F3 Card is required for redemption.
Pek Welcome yang mengandungi eBaucer Welcome akan dikeluarkan secara automatic selepas pendaftaran berjaya sebagai ahli F3 / F3 VIP (baucar-baucar adalah sah untuk 1-bulan sahaja). Kad F3 diperlukan untuk penebusan
- Exclusive invites to special events
Menerima jemputan eksklusif ke acara-acara khas
- Get updates on promotion targeted just for you
Dapatkan maklumat terkini untuk promosi yang ditujukan khas untuk anda
* Enrolment, Point Accumulation and Point Redemption is not applicable at JPO and Mitsui KLIA stores
* Pendaftaran Ahli, Pengumpulan Mata Ganjaran dan Penebusan Mata Ganjaran tidak berkenaan di butik JPO dan Mitsui KLIA
   
05.  How can I enable my point redemption?
Bagaimanakah saya boleh menebus mata ganjaran saya?
  To enable point redemption, you must be at least a Basic F3 member and purchase a F3 Card (RM30). Then, log in to www.f3.com.my to complete your personal profile and (√) the T&C. Visit any participating Fashion Fast Forward store to redeem your points for cash eVouchers.
Untuk penebusan mata ganjaran, anda mesti sekurang-kurangnya menjadi ahli F3 Sah dan membeli Kad F3 (RM30). Kemudian, daftar masuk di www.f3.com.my untuk mengemas kini profil peribadi anda dan (√) T&C. Sila lawati mana-mana butik Fashion Fast Forward untuk menebus mata ganjaran anda untuk eBaucar tunai.
   
06.  What can I use my points for?
Apakah yang boleh saya lakukan dengan mata ganjaran yang terkumpul?
 
You can redeem your points for:
Anda boleh menebus mata ganjaran anda untuk:
15% eVoucher upon accumulation of 800 points; OR
eBaucar 15% apabila kumpul 800 mata ganjaran ATAU
20% eVoucher upon accumulation of 1200 points (applicable for F3 VIP Members only)
eBaucar 20% apabila kumpul 1200 mata ganjaran (terhad kepada Ahli F3 VIP sahaja)
Redeemed eVoucher is valid for 1-month from the date of issuance. Expired vouchers cannot be accepted nor extended.
eBaucar yang ditebuskan hanya sah untuk satu bulan dari tarikh ianya dikeluarkan. Baucar yang tamat tempoh tidak boleh diterima atau dilanjutkan tempoh.
   
07.  How can I redeem my points for the eVoucher? And how can I utilize my redeemed eVoucher?
Bagaimana saya boleh menebus mata ganjaran saya untuk eBaucar? Dan bagaimanakah saya boleh menggunakan eBaucar yang telah ditebus?
  You can redeem your eVoucher by visiting any Fashion Fast Forward stores at any time of your convenience and request our friendly cashiers to assist you. You can then utilize it at any Fashion Fast Forward stores in Malaysia within one (1) month from the date of redemption by presenting your physical F3 Card. Expired eVouchers cannot be accepted nor extended. eVouchers are not accepted at JPO and Mitsui KLIA.
Anda boleh menebus eBaucar anda melalui mana-mana butik Fashion Fast Forward pada bila-bila masa dan meminta juruwang mesra kami untuk membantu anda. Anda kemudian boleh menggunakan eBaucar di mana-mana butik Fashion Fast Forward di Malaysia dalam tempoh satu (1) bulan dari tarikh ditebus dengan mengemukakan F3 Kad fizikal anda. eBaucar yang tamat tempoh tidak boleh diterima atau dilanjutkan tempoh. eBaucar tidak boleh diterima di JPO dan Mitsui KLIA.
   
08.  How do I get my 20% discount birthday treat on my birthday month?
Bagaimanakah saya boleh mendapatkan 20% diskaun pada bulan lahir saya?
  Visit any Fashion Fast Forward stores in Malaysia on the month of your birthday to utilize your 20% discount. The eVoucher is valid for 1-time use on your birthday month only and cannot be used together with the 10% member discount. Expired eVouchers will not be extended. eVouchers are not accepted at JPO and Mitsui KLIA. (if member's birthday is on 31 Jan and they enroll on 31 Jan, member can only utilize the 20% Birthday eVoucher on that day)
Lawati mana-mana butik Fashion Fast Forward di Malaysia pada bulan hari lahir anda untuk menikmati 20% diskaun. eBaucar ini hanya boleh digunakan satu kali sahaja pada bulan lahir anda dan tidak boleh digunakan bersama-sama dengan diskaun ahli 10%. eBaucar yang tamat tempoh tidak boleh diterima atau dilanjutkan tempoh. eBaucar tidak boleh diterima di JPO dan Mitsui KLIA. (jikalau harijadi ahli adalah pada 31 Jan dan dia mendaftar sebagai ahli pada 31 Jan, ahli itu hanya boleh menggunakan 20% Harijadi eBaucar pada hari itu sahaja)
   
09.  Can I enjoy the membership 10% discount and collect points without a physical F3 Card?
Bolehkah saya menikmati 10% diskaun dan mengutip mata ganjaran tanpa kad F3?
  Yes. You can enjoy the 10% discount on normal priced items and collect points for your purchases without a physical F3 card. You will need to quote your IC/Passport Number during payment to enjoy the discount and points collection. However, you are required to present your physical F3 card for redeeming points or utilizing of any kind of eVouchers.
Ya. Anda boleh menikmati diskaun 10% ke atas barangan berharga tetap dan mengumpul mata ganjaran untuk pembelian anda tanpa kad F3. Anda hanya perlu nyatakan nombor kad pengenalan atau pasport anda semasa membuat pembayaran untuk menikmati 10% diskaun dan kutipan mata ganjaran. Walau bagaimanapun, anda dikehendaki untuk mengemukakan kad F3 anda untuk menebus mata ganjaran atau menggunakan apa-apa jenis eBaucar.
   
10.  Will my points expire?
Adakah mata ganjaran saya akan luput?
  Yes, points accumulated will expire on 30 June yearly. Expired points will not be extended or reinstated.
Ya, mata ganjaran yang terkumpul akan luput pada 30 Jun setiap tahun. Mata ganjaran yang telah luput tidak akan dilanjutkan tempoh atau dikembalikan

Example/Contoh:

Date of Purchase
Tarikh Pembelian
Point earn
Mata ganjaran yang dikumpul
Point expiry date
Mata ganjaran tamat tempoh
Jan 2013 - Dec 2013 500 30 June 2014
Mar 2014 400 30 June 2015
Dec 2014 200 30 June 2015
Points earned as at 31 Dec 2014 = 600 only
Mata ganjaran terkumpul pada 31 Dec 2014 = 600 sahaja

   
11.  Will my membership expire?
Adakah keahlian saya akan luput?
  No, your membership will not expire.
Tidak, keahlian anda tidak akan luput.
   
12.  How do I report a lost card?
Bagaimanakah saya boleh melaporkan kehilangan kad?
  You must log in to the F3 online web portal at www.f3.com.my to report loss of card. You will need to visit any participating Fashion Fast Forward store in Malaysia and pay the RM50 replacement fee to receive the new replacement card. Points from previous card will be brought forward to the new card. If you have a Police Report, the replacement fee will be waived.
Anda hendaklah mendaftar masuk ke laman web F3 di www.f3.com.my untuk melaporkan kehilangan kad. Anda kemudian perlu melawat mana-mana butik Fashion Fast Forward di Malaysia dan membayar yuran penggantian RM50 untuk menerima kad gantian baru. Mata ganjaran daripada kad sebelumnya akan dibawa ke hadapan ke kad baru. Jikalau anda mempunyai Laporan Polis, yuran penggantian tidak akan dikenakan.
   
13.  How do I report a damaged card?
Bagaimanakah saya boleh melaporkan kerosakan kad?
  You must log in to F3 online web portal at www.f3.com.my to report the damaged card. You will need to visit any participating Fashion Fast Forward store in Malaysia and return the damaged card to the store to receive a new replacement card. There will be no charge for damaged card. Points from previous card will be brought forward to the new card.
Anda hendaklah mendaftar masuk ke laman web F3 di www.f3.com.my untuk melaporkan kerosakan kad. Anda kemudian perlu melawat mana-mana butik Fashion Fast Forward di Malaysia dan mengembalikan kad yang rosak ke kedai untuk menerima kad gantian baru. Kerosakkan Kad tidak akan dikenakan yuran. Mata ganjaran daripada kad sebelumnya akan dibawa ke hadapan ke kad baru.
   
14.  How do I update my personal information?
Bagaimanakah saya boleh mengemas kini profil peribadi saya?
  Activate your F3 account at www.f3.com.my after your enrolment. After activation, you can log in to your online account anytime to update your personal data as well as view your account activities.
Aktifkan akaun F3 anda di www.f3.com.my selepas menjadi ahli Fashion Fast Forward. Selepas pengaktifan, anda boleh mengunjungi F3 akaun anda bila-bila masa untuk mengemaskini data peribadi anda serta melihat aktiviti akaun anda.
   
15.  How can I check my points balance OR eVouchers that I have?
Bagaimana saya boleh menyemak baki mata ganjaran saya ATAU eBaucar yang saya ada?
  You can check your points balance and your vouchers via your F3 online account at www.f3.com.my.
Anda boleh menyemak baki mata ganjaran dan eBaucar anda melalui akaun F3 anda di laman web www.f3.com.my
   
16.  How do I know if I am a F3 or F3 VIP?
Bagaimana saya boleh tahu saya adalah ahli F3 atau F3 VIP?
  You can check your membership tier via your F3 online account at www.f3.com.my.
Anda boleh menyemak peringkat keahlian anda melalui akaun F3 anda di laman www.f3.com.my.
   
17.  I do not know my log-in password, or I have forgotten my password. What do I do?
Saya tidak tahu kata laluan atau terlupa kata laluan ke akaun saya. Apa yang sepatut saya buat?
  If you do not know or have forgotten your password, log on to www.f3.com.my and select "Member? Log in here". Select "Forgot Password" and fill in the required information. We will send a new password to your registered email address once we have verified that your Fashion Fast Forward membership is valid.
Jika anda tidak tahu atau terlupa kata laluan anda, kunjungi laman web www.f3.com.my dan pilih "Member? Log in here". Pilih "Forget Password" dan isikan maklumat yang diperlukan. Kami akan menghantar kata laluan baru ke e-mel anda selepas mengesahkan keahlian Fashion Fast Forward anda.
   
18.  What should I do if my password is denied?
Apa yang patut saya buat jika kata laluan saya ditolakkan?
  If your password is denied, please use the CONTACT US form and send us a comment with details such as your name, IC/Passport number and your membership number. Or you can email us at f3@wingtaiclothing.com.my. We will get back to you within 3 working days.
Jika kata laluan anda ditolakkan, sila gunakan borang CONTACT US dan menghantar komen anda dengan butir-butir seperti nama, nombor IC/Pasport dan nombor keahlian anda untuk membolehkan kami untuk membantu anda. Atau anda boleh e-mel kami di f3@wingtaiclothing.com.my. Kami akan membalas anda dalam tempoh 3 hari bekerja.
   
19.  I am a new member and I can't activate my membership on the site. What should I do?
Saya ahli Fashion Fast Forward yang baru dan tidak boleh mengaktifkan keahlian saya di laman web F3. Apakah yang perlu saya buat?
  Your profile might be incorrect on our database. Please use the CONTACT US form and send us a comment with details such as your name, IC/Passport number and your membership number. Or you can email us at f3@wingtaiclothing.com.my. We will get back to you within 3 working days.
Profil anda mungkin tidak betul pada pangkalan data kami. Sila gunakan borang CONTACT US dan menghantar komen anda dengan butir-butir seperti nama, nombor IC/Pasport dan nombor keahlian anda untuk membolehkan kami untuk membantu anda. Atau anda boleh e-mel kami di f3@wingtaiclothing.com.my. Kami akan membalas anda dalam tempoh 3 hari bekerja.
   
20.  eVoucher FAQ
eBaucar FAQ
  To view eVoucher FAQ, please click here
Untuk eBaucar FAQ, sila klik di sini